HARJUJEN VÄLIIN VIRITETTY RAJATON JA VAPAA RUNOILEVA YHTEISÖ. RUNOUTTA VUODESTA 2009 ALKAEN.

maanantai 25. kesäkuuta 2012

Mä vihaan farkkuja ja ihmonmyötäistä t-paitaa
Mä vihaan naistenlehtien diettiohjeita 
Mä vihaan valtion lautasmallia
Mä vihaan ruokaohjelmia, puutarhaohjelmia, sisustusohjelmia
Mä vihaan trimmaamista, vahausta ja wokkausta
Mä vihaan miestenlehtien asentosuosituksia
Mä vihaan liian pitkiä hihoja ja liian löysiä vyötärömittoja

Antakaa mun jo herrantähen olla rauhassa!

Mä vihaan rintaliivejä ja stringejä
Mä vihaan sovituskoppeja ja alemyyntejä ja salaattikastiketta rinnuksilla
Mä vihaan kevyttuotteita ja e-koodeja, ja  puk-koodeja, salasanoja
Mä vihaan trimmattuja ok-talojen pihoja ja viisvitosten posliinipilluja
Mä vihaan palvelunumeroita: sano jotain muuta
Mä vihaan liian pitkiä lahkeita ja liian pitkiä hameita

Herrantähen! Antakaa jo!

Mä vihaan pitkäaikaisvuodeosastoja keinotekoisesti pidennettyä elämää
Mä vihaan uhkakuvia ja pelkoa lietsovaa mediatööttiä, soopaa, roskaa, paskaa

Mä vihaan hammaslääkäripäivystystä, koko hammaslääkäriä
Mä vihaan suomalaista lukutaidottomuutta lyhytnäköisyyttä tylppäkielisyyttä
Mä vihaan suosituksia, maanituksia, kieltoja, käskyjä, uhkauksia ja uhrauksia

Mä vihaan sitä, kun en osaa ees kunnolla vihata!

Antakaa olla

ihminen

Mä haluun kulkea nakuna, juosta niityllä, sukeltaa
järveen ja mereen, karvoineni päivineni
Mä haluun olla hiljaa, tuojottaa taivaanrantaa
lukea puiden runkoja, lähettää telepaattisia viestejä
Mä haluun avaruuteen ja mä haluun kalliolle, kukkulalle, metsäpolulle
Mä haluun pois näistä vaatteista ja rooleista
Mä haluun!

Antakaa Olla jo

pelkkä -

11 kommenttia:

  1. On se niin että kaikki joskus raivostuttaa, tuttu tunne. Kaikki. Tämä on moninaisuudessaan erittäin luettava ja koettava runo. Raivostuttavan hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tää jäi jotenkin päälle, kun lähdin taas vaihteeksi hoitamaan paperihelvettiä ja jos ois ollu nauhuri mukana lista ois pidempi, mutta lisätä vois

      Mä vihaan sovituskoppeja ja niiden kirkkaita valoja
      Mä vihaan kesäalea
      Ja mä vihaan sitä, etten ees kunnolla osaa vihata.

      Poista
  2. Mä vihaan sitä että mulle vihataan. Miksen mä saa vihata takaisin? Siis on vaan yksi yhteiskunnallisesti oikea tapa purkautua,..

    VastaaPoista
  3. Tuli mieleen aamulla ensimmäisenä sanonta "pistää vihaksi" mielenkiintoinen, siitä voisi kehitellä.

    Juu,minäkin vihaan,että mulle vihataan -olen taasen saanut sitä tuutin täydeltä.

    VastaaPoista
  4. Tuli aamulla mieleen sanonta:"Pistää vihaksi" siitä voisi kehitellä. Juu, mäkin vihaan, että mulle vihataan < muuten hyvin sanottu.

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Tällaisia listoja pitää tehdä oman mielenterveydenkin vuoksi.
    Anna vihan välillä virrata.

    VastaaPoista
  7. Sanoja puuttuu ja yhteys temppuilee, sorry poistot ja tuplat.

    VastaaPoista