HARJUJEN VÄLIIN VIRITETTY RAJATON JA VAPAA RUNOILEVA YHTEISÖ. RUNOUTTA VUODESTA 2009 ALKAEN.

perjantai 3. syyskuuta 2010

"Potilaan nänniä imeneen tapausta käsitellään korkeimmassa oikeudessa."

Lääkäri sanoi: kätilö käski. Paniikissa potilaskin lupasi.
Ja ihan hetken minä sitä vain
ei sitä nyt imemiseksi voi edes sanoa
imaisin vain.
Jotta saan selville onko kysymys vakavasta sairaudesta,
täysin lääketieteellistä siis.

Sisko sisko sisko sä olet kyllä minun makuuni
Sisko sisko sisko mut hoidetaan ensin tää duuni.

Hän tunnusteli rintojani yhä uudelleen,uudelleen
vielä ultratutkimuksen jälkeen uudelleen ja kysyi
saisiko maistaa, tarkempaa tutkimusta varten,
sitten hän imaisi 10-15 sekunnin ajan, muistaakseni.

Sisko sisko sisko sä olet kyllä minun makuuni
Sisko sisko sisko mut hoidetaan ensin tää duuni.

Tutkimusmenetelmät ovat tavanomaisia ja asianmukaisia.
Terveisin alempi oikeuistuin. Hän kehui rintojani kauniiksi,
Sitten hän imaisi. Syytteet hylättiin.

Siskooo siskooo tää on siskoo siskoo tää on...

On hyvä, että saadaan ennakkoratkaisu siitä mikä on
hoitotoimenpiteissä
sallittua mikä ei.
Mikä on sallittua, hmmm, minun makuuni.

Mut hoidtaan ensin tää duuni.

Hän levitti geeliä rinnoille ja puristeli niitä edestä ja takaa.
Lääketiedettä tuntemattomalle nännin imeminen tuntuu oudolta.
Mutta lääkäri sanoi: minä vain imaisi. Minun makuuni.
Asiasta järjestään suullinen kysely. Hoidetaan ensin tää duuni.


(Oliko lääkäri nainen vai mies?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti